تبلیغات
نقاشی ساختمان|نقاشی خانه|رنگ|نقاشی- نقاشی ساختمان|نقاشی خانه|نقاشی ساختمان تهران|رنگ روغن ساختمان|مولتی کالر|بلکا-پتینه-رومالین - نقاشی ساختمان|نقاشی خانه|رنگ|نقاشی |قیمت نقاشی ساختمان|لیست قیمت نقاشی ساختمان |نقاشی ساختمان|رنگ| پتینه|قیمت نقاشی ساختمان- ق - مطالب مهر 1391

" نقاشی ساختمان قلی پور " " کاتالوگ بلکا
"

" نقاشی ساختمان خوش دست " "
 
درباره وبلاگ


نقاشی ساختمان|نقاشی خانه|رنگ|نقاشی- نقاشی ساختمان|نقاشی خانه|نقاشی ساختمان تهران|رنگ روغن ساختمان|مولتی کالر|بلکا-پتینه-رومالین - نقاشی ساختمان|نقاشی خانه|رنگ|نقاشی |قیمت نقاشی ساختمان|لیست قیمت نقاشی ساختمان |نقاشی ساختمان|رنگ| پتینه|قیمت نقاشی ساختمان- قیمت نقاشی ساختمان|نقاشی ساختمان قیمت|نقاشی ساختمان|نقاش ساختمان|رنگ آمیزی ساختمان|رنگ کاری ساختمان - قیمت نقاشی ساختمان|نقاشی ساختمان - منزل - مسکن - آپارتمان - پلاستیک - روغنی - مولتی کالر - بلکا - اکریلیک - کنیتکس - پتینه - پلی استر - پیکو کالر - سیلر کیلر|نقاشی ساختمان.وب سایت نقاشی نمونه مرجع نقاشی خانه وساختمان رنگ آمیزی ساختمان و آموزش رنگ آمیزی منزل لیست قیمت رنگ آمیزی و نمونه قرارداد رنگ آمیزی و نقاشی|نقاشی منزل|نقاشی|نقاشی ساختمان| آموزش نقاشی ساختمان| قیمت نقاشی ساختمان|عکس نقاشی ساختمان|عکس نمونه کار نقاشی ساختمان|طراحی نقاشی ساختمان| نقاشی خانه|آموزش نقاشی خانه|قیمت نقاشی خانه|مدل های نقاشی خانه|رنگ ساختمان|انواع رنگ ساختمان|جدیدترین رنگ ساختمان|رنگ آمیزی مدرن ساختمان|ایده ای جدید در رنگ آمیزی ساختمان|قیمت|قیمت نقاشی ساختمان|

شماره تلفن نقاشی ساختمان قلی پور 09127680354

مدیر وبلاگ : بابک قلی پور
نویسندگان
برچسبها
جستجو

آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
کد کج شدن تصویر
نقاشی ساختمان|نقاشی خانه|رنگ|نقاشی- نقاشی ساختمان|نقاشی خانه|نقاشی ساختمان تهران|رنگ روغن ساختمان|مولتی کالر|بلکا-پتینه-رومالین - نقاشی ساختمان|نقاشی خانه|رنگ|نقاشی |قیمت نقاشی ساختمان|لیست قیمت نقاشی ساختمان |نقاشی ساختمان|رنگ| پتینه|قیمت نقاشی ساختمان- ق
نقاشی ساختمان|نقاشی خانه|رنگ|نقاشی- نقاشی ساختمان|نقاشی خانه|نقاشی ساختمان تهران|رنگ روغن ساختمان|مولتی کالر|بلکا-پتینه-رومالین




  • کوبیسم

    کوبیسم (به فرانسوی: Cubisme) یا حجم‌گری? یکی از سبک‌های هنری است.

    کوبیسم در فاصله سال‌های ۱۹۹۸ به عنوان سبکی جدی در نقاشی و تا حد محدودتری در مجسمه‌سازی ظهور کرد،که از نقاط عطف هنر غرب به شمار می‌آید.

     

    ریشه واژه کوبیسم

    واژه کوبیسم از ریشه Cube به مکعب اخذ شده‌است. این واژه را نخستین بار وکسل (Vauxcelles) منتقد هنری بکاربرد که نشانگر درک سطحی وی از این هنر در آن زمان است.

    دوید هاکنی در کنفرانس دانشگاه هاروارد در ? فوریه ۱۹۹۷ در این مورد می گوید:

    امروزه کلمه کوبیسم برای آنچه که براکس و پیکاسو انجام دادند عبارت بسیار سیه روز و بد گزینش شده ای است. در واقع این را وکسل، منتقد معروف، پایه گذاشت. او داشت اتفاقی را که افتاده بود درک می کرد و فکر می کرد کوبیسم یعنی مکعب ها و سطح ها. و این برچسبی بود که دیگر به آن زده شده بود. کوبیسم ماجرای مکعب ها نیست. این یک دید ساده انگارانه معمولی است که بشنویم کوبیسم از راه نوعی هندسه به تجرید (آبستراکسیون) می رسد.

    برگرفته از ترجمه لیلی گلستان از کتاب پیکاسو نوشته دوید هاگنی.

    معرفی

    کوبیستها کوشش می‌کنند تا کلیت یک پدیده (وجوه مختلف یک شیء) را در آن واحد در یک سطح دو بعدی عرضه کنند، کوبیسم از این جهت مدعی رئالیسم بود، ولی نه رئالیسم بصری و امپرسیونیستی بلکه رئالیسم مفهومی.آنها همچنین در تلاش بودند تا ذهنیت خود را از اشیا و موجودات به صورت اشکال هندسی بیان کنند.از این رو آنچه را که در واقعیت است به گونه‌ای که در چشمان ما قابل رویت است نمی‌بینیم.

    مراحل

    کوبیسم به دو مرحله تقسیم می‌شود:

    کوبیسم تحلیلی از نقاشی های سال های ۱۹۰۹ تا ۱۹۱۱ پیکاسو و ژرژ براک نشأت گرفته است که موضوعات آن معمولاً اشیا درون آتلیه بودند. گیتار و آکاردئون براک اولین نقاشی از این سبک به شمار می آید.

    کوبیسم ترکیبی

    تأثیرات

    این سبک جنبشی خلاق و زایا را به وجود آورد که به پیدایش حرکت‌ها و سبک‌های فراوانی در قرن بیستم منتهی شد،که از آن جمله فوتوریسم،اورفیسم،پوریسم(ناب گرایی)و ورتیسم را می‌توان نام برد.

    کوبیسم را تحت تأثیر نقاشی های سزان می دانند، البته براک و پیکاسو کوبیسم را کاری نو در نقاشی می دانستند، همان طور که پیکاسو در سال ۱۹۳۹ گفته بود که «آنها به دنبال زبانی نو بودند»

    صرف نظر از تعلق خاطر پیکاسو و براک به امپرسیونیس و استفاده از جهان بیرون به عنوان موضوع، آنها از این نظریه سورا و سزان نیز تبعیت می کردند که برای تأثیرگذاری یک نقاشیی باید شکل و شمایل اشیا و فضای انها را در بوم دگرگون کرد.

    آنها همچنین با پرداختن به بخش کوچکی از جهان واقعی ، محدود ساختن نقش مایه ها به موضوعات داخل آتلیه و پرهیز از فضای آزاد، تنوع اندک مضامین و مهم بود طرز بیان در برابر موضوع و محتوا، کرایشات سمبولیستی خود را نشان می دادند.

    هنرمندان

    بجز ژرژ براک و پابلو پیکاسو که از آنها به عنوان آفرینندگان این سبک یاد شده، خوان گریس بخصوص پس از این دو و درغالب کوبیسم ترکیبی به خلق آثاری پرداخت یکی ار مشهورترین آثار نقاشی دنیا، گورنیکا، اثر پیکاسو و در سبک کوبیسم است.

    دلایل موفقیت

    دلایل موفقیت و اقبال کوبیسم را می توان موارد زیر اعلام کرد: شروع جنبش در مرکز هنری آن زمان، پاریس. گروهی از هنرمندان پرشور که به دنبال زبانی نو بودند. نویسندگان و شاعرانی که با توضیحات و تفاسیر خود در گسترش این زبان نو دخیل بودند.

    آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

    تماس با ما : ۷۶۸۰۳۵۴ – ۰۹۱۲ * بابک قلی پور





  • نوع مطلب :
    برچسب ها : کوبیسم در نقاشی ساختمان، نقاشی ساختمان، نقاشی ساختمانی، نقاشی ساختمان در کرج، نقاشی ساختمان در تهران، نقاش ساختمان، نقاشی منازل،
    لینک های مرتبط :


    شنبه 15 مهر 1391 :: نویسنده : بابک قلی پور
      

     

    معرفی

    نقاش ساختمان کسی است که بتواند از عهده نقشه خوانی – متره کرده کار – اندازه گیری و محاسبه برآورد میزان رنگ و مواد اولیه مورد نیاز – ساختن گچ و کشیدن گچ زنده و کشته – آماده سازی سطوح گچی – ساختن بتونه و بتونه کاری – سمباده کاری سطوح بتونه کاری شده – زدن رنگ نیمه پلاستیک روی سقف – آستر کاری با رنگ پلاستیک – تعمیر بتونه پلاستیک و روغنی – زدن رنگهای نهایی پلاستیک – روغن اندود کردن سطوح گچی – زدن رنگهای روغنی روی سطوح گچی زیر سازی شده – زدن رنگ روغنی مات و براق روی سطوح چوبی و صفحات مصنوعی – زدن رنگهای روغنی سطوح فلزی – همرنگ سازی براساس رنگ مورد نظر ساخت و رنگ آمیزی با رنگهای ورنی – رنگ پاشی با پیستوله و پمپ رنگ پاش – رنگ آمیزی استخر – رنگ آمیزی تزئینی و چوب سازی و سنگ سازی – رنگ آمیزی انواع گیتی های ساخته شده و لندئی های گچی – ترکیب رنگها – ایجاد هماهنگی در محیط کار – اجرای مقررات و آئین نامه های شغلی برآید .

  •  

    نمونه وظایف

    1. آشنایی با پوشش رنگ پلاستیکی الوان

    2. آشنایی با اصول برآورد مواد مورد لزوم زیر کار

    3. آشنایی با روش های افزایش پوشش رنگها

    4. آشنایی با برآورد روغن های مورد نیاز جهت روغن اندود کردن دیوار گچی

    5. آشنایی با اصول برآورد سایر مواد مورد نیاز جهت رنگ آمیزی ساختمان

    6. شناسایی اصول اندازه گیری برآورد میزان رنگ و مواد اولیه مورد نیاز

    7. توانایی اندازه گیری و محاسبه و برآورد میزان رنگ و مواد اولیه مورد نیاز

    8. آشنایی با سیستم متریک و واحدهای اندازه گیری طول و سطح و اجزاء آن

    9. آشنایی با ابزار و وسایل اندازه گیری (متر جیبی- متر بلند- متر تاشویی و...)

    10. آشنایی با اوزان و واحدهای مربوط در سیستم متریک

    11. آشنایی با اشکال هندسی منظم

    12. شناسایی اصول محاسبه مساحت سطوح

    13. شناسایی انواع رنگهای مورد استفاده در نقاشی ساختمان

    14. آشنایی با پوشش رنگ روغنی الوان

    15. توانایی متره کردن کار

    16. آشنایی با اصول محاسبه در سیستم متریک

    17. آشنایی با اصول محاسبه نظری از روی مساحت زیربنا

    18. شناسایی اصول محاسبه سطوح جانبی در حجم های هندسی منظم و غیرمنظم

    19. شناسایی اصول محاسبه مساحت در سطوح هندسی منظم و غیرمنظم

    20. شناسایی اصول محاسبه سطوح نرده و درب های شیشه خور

    21. شناسایی اصول متره کردن کار

    22. توانایی خواندن نقشه های ساختمان

    23. آشنایی با نقشه های معماری (پلان، نما، برش)

    24. آشنایی با اصول خواندن اندازه نقشه ها

    25. آشنایی با علائم و اختصارات نقشه های معماری

    26. شناسایی اصول محاسبه سطوح افقی، قائم و مورب نقشه ها

    27. شناسایی اصول خواندن نقشه های ساختمانی

     

  •  

     

     

    ابزار و وسایل

    1. انواع متر

    2. سنگ اوزان

    3. مدلهای اشکال

    4. هندسی منظم

    5. نقشه های ساختمان

    6. ماشین حساب

    7. نوشت افزار

    8. وسایل ایمنی و حفاظتی

    9. متر بلند

    10. متر کوتاه

    11. نوشت افزار

    12. لباس کار

    13. نقشه های مختلف ساختمان

    14. نوشت افزار

    15. ماشین حساب

    16. خط کش

    17. میز کار

     

     

     

    آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

    تماس با ما : 7680354 - 0912 * بابك قلی پور

     





    نوع مطلب :
    برچسب ها : نقاشی ساختمان در تهران، نقاشی ساختمان، کندن بلکا، نقاش ساختمان، نقاشی ساختمانی، نقاشی ساختمان در کرج، نقاشی ساختمان درتهران،
    لینک های مرتبط :


    شنبه 15 مهر 1391 :: نویسنده : بابک قلی پور
     هر رنگ دارای سه صفت یا سه بُعد بصری مستقلا ً تغییر پذیر است : فام ، درخشندگی و اشباع .

     

    فام ، صفتی از رنگ است که جایگاه آن را در سلسله ی رنگی ( از قرمز تا بنفش) – معادل با نور طول موج های مختلف در طیف مرئی – مشخص می کند .گفته می شود که تقریبا ً 150 فام متفاوت را می توان تشخیص داد ، ولی همه ی اینها به طور مساوی در طیف مرئی توزیع نشده اند ، زیرا چشم ما برای تفکیک فام ها در طول موج های بلند تر توانایی بیشتری دارد . بلند ترین طول موج ها در منطقه ی قرمز و کوتاه ترین طول موج ها در منطقه ی بنفش هستند . دسته بندی عمومی رنگ ها به بیفام ( سیاه ، سفید و خاکستری ها ) ، و فام دار ( قرمز ، زرد ، سبز ،...) بر همین صفت مبتنی است . برای سهولت درک مطلب ، فام را می توان مشخص کننده ی اسم عام رنگ ها تعریف کرد .

     

     

    قرمز ، زرد و آبی را فام های اولیه می نامند و چون مبنای سایر فام ها هستند ، رنگ های اصلی نیز نام گرفته اند . فام های ثانویه عبارتند از : نارنجی ، سبز و بنفش که که از اختلاط مقادیر مساوی از دو فام اولیه حاصل می شوند . فام های ثالثه از اختلاط فام های اولیه و ثانویه به دست می آیند : زرد- نارنجی( پرتقالی،

    نارنجی- قرمز ، قرمز- بنفش ( ارغوانی) ، بنفش- آبی ( لاجوردی) ، آبی- سبز (فیروزه ای) ، سبز- زرد (مغز پسته ای) . دوازده فام نامبرده را با ترتیبی معین در چرخه ی رنگ ، نشان می دهند . در چرخه ی رنگ ، فام های ثانویه و ثالثه ای که بین یک زوج فام اولیه جای گرفته اند ، دارای روابط خویشاوندی هستند و در کنارهم ساده ترین هماهنگی رنگی را پدید می آورند

     .

     

    درخشندگی (والوور) ، دومین صفت رنگ است و درجه ی نسبی تیرگی و روشنی آن را مشخص می کند(غالبا ً نقاشان اصطلاح رنگسایه را نیز در همین معنا به کار می برند) . معمولا ً درخشندگی رنگ های فام دار را در قیاس با رنگ های بیفام می سنجند . در چرخه ی رنگ ، زرد بیشترین درخشندگی (معادل خاکستری روشن نزدیک به سفید) و بنفش کمترین درخشندگی ( معادل خاکستری تیره ی نزدیک به سیاه) را دارد . در سلسله ی رنگی ، هر فام نسبت به دیگری میزان تیرگی یا روشنی ذاتی اش را می نمایاند . معکوس کردن این ترتیب طبیعی ، ناسازگاری رنگی به بار می آورد (مثلا ً اگر بنفش روشن در کنار سبز زیتونی قرار گیرد ، نوعی تکان بصری ایجاد می کند

  •  

    اشباع (پرمایگی) ، سومین صفت رنگ است و میزان خلوص فام آن را مشخص می کند ( گاه واژه ی شدت را در این مورد به کار می برند ) . فام های چرخه ی رنگ صد در صد خالص اند ولی در طبیعت به ندرت می توان فام خالصی یافت . همچنین ، کمتر رنگیزه ای حد اشباع فام مربوطه در چرخه ی رنگ را داراست .

    اگر فام ها به هم آمیخته شوند ، رنگ های شکسته به دست می آیند . اختلاط فام های خالص با یکدیگر یا با رنگ های بیفام ، باعث تغییر در پرمایگی و درخشندگی شان می شوند . به طور کلی ، هر فام قابلیت ایجاد رنگ های متنوعی را در حوزه ی خود دارد که به آن تلوّن (واریاسیون ) می گویند ( مثلا ً انواع صورتی ، اُخرایی وقهوه ای ، تلوّن در فام قرمز هستند

     

     

  • چگونگی متظاهر شدن رنگ ها از دیگر مباحث رنگ شناسی است . در تجربه ، سه نمود مختلف در رنگ ها می توان تشخیص داد : فیلمرنگ ، حجمرنگ و سطحرنگ .

    فیلمرنگ ، رنگی است که در فاصله ای نا مشخص نسبت به بیننده ظاهر می شود (مثلا ً رنگی که در طیف نما اسپکتروسکوپ می توان دید ، یا رنگ آسمان خاکستری یکنواخت) . فیلمرنگ ، بافت واضحی ندارد و گویی شخص می تواند کمابیش به درون آن رسوخ کند . همواره در تراز جلو به چشم می آید . فیلمرنگ را نمی توان همچون کیفیتی در اشیاء و یا متعلق به رویه ی اشیاء دانست .

     

    حجمرنگ را در اشیای پشت نما می توان دید ( مثلا ً در یک استکان چای یا در بخار رنگین) . حجمرنگ در فضای سه بُعدی که اشغال کرده است گسترش می یابد ، ولی تراز متغیری نسبت به چشم بیننده ندارد .

     

    سطحرنگ ، چنان به نظر می آید که روی سطح شیء قرار گرفته است ( مثلا ً در یک کاغذ رنگی) . بافت رویه ی شیء را به خود می گیرد و حایل غیر قابل نفوذ برای چشم ایجاد می کند . سطحرنگ را معمولا ً همچون کیفیتی در خود شیء می انگاریم .

    از این سه کیفیت ظاهری که اشاره کردیم ، نمود های دیگری چون تلأ لو، فروغ و فلزنما ناشی می شوند . نقاشان با سطحرنگ سر و کار دارند ولی بخشی از صناعت آنان معطوف به ایجار نمود های حجمرنگ ، فیلمرنگ ، تلأ لو و فروغ به وسیله ی رنگیزه است که در واقع چنین کیفیت هایی را ندارد . آن دسته از حجم سازان مدرن که با موادی چون پلاستیک کار می کنند ، از نمود حجمرنگ بهره می گیرند .

     

     

    آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

    تماس با ما : 7680354 - 0912 * بابك قلی پور

     





    نوع مطلب :
    برچسب ها : کندن بلکا، نقاشی ساختمان در تهران، نقاشی ساختمانی، نقاشی ساختمان، خرید و فروش بلکا، نمونه کار های نقاشی ساختمان، نمونه کار نقاشی ساختمان،
    لینک های مرتبط :


    شنبه 15 مهر 1391 :: نویسنده : بابک قلی پور

    پتینه کاری دیوارمنازل  

               

    پتینه کاری دیوارمنازل جزء یكی از پرطرفدارترین پتینهها در سرتاسر دنیاست به این دلیل كه یك دیوار ساده میتواند با صرف كمی وقت و هزینه نه چندان زیاد به یك دیوار بسیار زیبا و چشم‎ نواز تبدیل گردد

    هنر پتینه ‎كاری دیوار و تكنیكهای پتینه ساختمانی بسیار بسیار گسترده ‎است با یك تکه پارچه و یا اسفنج و یا نایلون و كمی رنگ  می‎ توان پتینه ‎كاری دیوار را انجام داده و شكل دیوار را به شكلی زیبا و دلفریب تغییر داد

     

    امّا باید تا حدودی با هنر پتینه‎ كاری دیوار آشنا باشید  با شركت در كلاس آموزش پتینه‎ کاری ساختمانی  میتوانید با صرف كمی حوصله یك منزل رویائی را به دست خود ترسیم كنید


  • به دلیل سرعت پایین اینترنت در لود کردن عکس هاو رعایت نکردن در قانون کپی رایتاز گذاشتن زیاد نمونه کار معذور هستیم.

    دوستان گرامی و مشتریان عزیز برای اطلاع از نمونه کارهای ما با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۶۸۰۳۵۴ تماس بگیرید تا نمونه کارهای رابه صورت حضوری بازدید کنید

  •  

    امروزه خوشبختانه رنگ‎ پتینه کاری و ابزارپتینه کاری در كشور ما  به شكل قابل قبولی ورود پیدا كرده هرچند هنوز با آنچه كه در دنیا جهت پتینه‎ كاری عرضه میگردد فاصله ‎ای بسیار زیاد داریم

     

    در كشورهای اروپائی گاهی اوقات صبح وقتی یك مرد به محل كار می‎ رود پس از بازگشت  منزل خود را به یك شكل دیگر مشاهده می‎ كند و هیچ بوئی از رنگ و تینر در منزل احساس نمیكند

     

    جالب اینجاست كه همان منزل زیبا  كه مرد خانه را به شگفتی و تحسین وادار میكند ، همسر صاحب‎ خانه پتینه‎ كاری كرده است با كمترین هزینه ممكن

     

    شما نمیخواهید برای زیبائی منزل خود كمی وقت بگذارید؟

     

    آیا همیشه باید با صرف هزینه‎ های كلان و تخلیه منزل  به مدت طولانی ، شكل ظاهری دیوارهای منزل را تغییر دهید؟

     

     

     

     آماده ارائه خدمات به انواع شرکتها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شهرداری ها و غیره
    آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

    تماس با ما : 7680354 - 0912 * بابك قلی پور

     





    نوع مطلب :
    برچسب ها : نقاشی ساختمان در تهران، بلکا، نقاشی ساختمانی، نقاشی ساختمان، خرید و فروش بلکا، روغنی و پلاستیک، نقاشی ساختمان در کرج،
    لینک های مرتبط :


    پنجشنبه 13 مهر 1391 :: نویسنده : بابک قلی پور

    رنگ آکریلیک (براق، نیمه براق، مات) داخل ساختمان

    رنگ آکریلیک نیمه براق مات بر اساس رزینهای امو لسیونی آکریلیک –متیل متا آکریلات- پایه آب- میباشد که برای رنگ آمیزی سریع، زیبا وبادوام سطوح داخلی ونیز خارجی ساختمان استفاده میگردد.

     

     موارد مصرف

     :

    رنگ آمیزی و تزئین سطوح ساختمانی بویژه سطوح داخلی نظیر مراکز درمانی وبهداشتی هتل ها ادارات  پادگان ها مراکز آموزشی.

    ویژگیها و مزایا :

    *توجیه اقتصادی بدلیل :

    *پوشش فراوان، کاهش نیروی انسانی اجرایی،حذف روغن الیف،حذف تینر های نفتی

    *فاقد حلالهای نفتی مضر  برای انسان و محیط زیست ،کاملا بهداشتی و بدون بوی نامطبوع

    *صد در صد قابل شستشو با انواع شوینده و ضد عفونی کننده

    *مقاومت دربرابر زردی،رنگ پریدگی و پوسته کردن.

    *مقاومت قلیایی و مقاومت جوی بسیار عالی برای بیش از ?? سال

    *جایگزین قطعی انواع رنگ های روغنی –آلکید رزین – باحلالهای نفتی

    *قابل اجرا روی انواع رنگ ها و استری های شیمیایی مانند رنگ های روغنی،پلاستیک،اپوکسی

    تلفن تماس با مسئول قیمت گذاری نقاشی ساختمان 0127680354

    به امید  بهره مندی از نظرات ارزشمند شما

    کامیاب و کامروا باشید . بابک قلی پور(نقاشی ساختمان)

     

     

     آماده ارائه خدمات به انواع شرکتها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شهرداری ها و غیره
    آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

    تماس با ما : 7680354 - 0912 * بابك قلی پور

     





    نوع مطلب :
    برچسب ها : نقاشی ساختمان، نقاشی ساختمانی، نقاشی ساختمان در تهران، خرید و فروش بلکا، نقاشی ساختمان در کرج، بلکا،
    لینک های مرتبط :


    پنجشنبه 13 مهر 1391 :: نویسنده : بابک قلی پور

     

    رنگ و زندگی شخصی

     

    رنگ و زنان

     

    زنان نسبت به افرادی كه به رنگ آبی لباس می پوشند احساس راحتی و اعتماد بیشتری می كنند.

    برای همسرتان یك شاخه رز قرمز به نشانه عشق و علاقه بفرستید.

    برای زنانی كه صرفا" رابطه دوستی ( و نه عشقی ) دارید رز زرد بفرستید.

    یكی از اتاقهای نشیمن خانه خود را با رنگی خشن و پر رنگ مانند قرمز تیره رنگ كنید تا نشانه قدرت و انرژی شما نزد همسرتان باشد.

    رنگ آمیزی اتاق خواب به رنگ سبز می تواند نشانه جوانی و طبیعت باشد.

    رنگ و خانه

     

    بكاربردن رنگهای سرد برای اجزای اتاق خواب ( تخت خواب، ملافه ، پتو ... ) مكانی بدور از استرس و آرامش بخش را برای خوابی شیرین برای شما فراهم می كند.

    دیوارهای اتاق خواب را برای ایجاد آرامش به رنگهای سرد و ملایم مانند آبی یا آبی مایل به سبز رنگ آمیزی كنید.

    قراردادن كوسن ارغوانی روز مبلمان با رنگ خنثی می تواند نشانه قدرت، توانگری و ثروت بوده و برانگیزنده تخیلات باشد.

    رنگ و لباس

  •  

    لباسهای معمولی با رنگ سبز یا زرد موجب جلب توجه می شوند. پیراهن یا ژاكت آبی تیره رنگ می تواند علامت قابلیت اعتماد باشد.

    لباس ورزشی تمام خاكستری و خسته كننده خود را كنار گذاشته و برای راحتی اعصاب خود از رنگهای تیره تر یا روشنتر استفاده كنید.

    لباس سراسر قهوه ای ممكن است شیك بنظر برسد اما خسته كننده و یكنواخت خواهد شد. افزودن كمی رنگهای سرد یا گرم مانند زرد، طلایی یا سبز باعث درخشانتر شدن ظاهر و فرایندهای ذهنی شما خواهد شد

    رنگ و دفتركار

     

    دیوارهای آبی كمرنگ نسبت به سفید بیشتر تولید آرامش نموده و بیشتر جلب توجه می كند.

    اسباب اثاثیه زرشكی یا ارغوانی تیره محیط كار شما را مجلل و سلطنتی جلوه خواهد داد.

     

     

    آماده ارائه خدمات به انواع شرکتها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شهرداری ها و غیره
    آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

    تماس با ما : 7680354 - 0912 * بابك قلی پور

     





    نوع مطلب :
    برچسب ها : نقاشی ساختمان در تهران، نقاشی ساختمان، نقاشی ساختمانی، خرید و فروش بلکا، بلکا، روغنی و پلاستیک، نقاشی ساختمان در کرج،
    لینک های مرتبط :


    پنجشنبه 13 مهر 1391 :: نویسنده : بابک قلی پور

    یکی از ملاحظات روانشناختی رنگ که در کاربرد هنری رنگ اهمیت دارد ، بررسی تأثیر متقابل رنگ ها است . جلوه یا اثر هر رنگ در جوار رنگ دیگر تغییر می کند . اگر در شرایط روشنایی مناسب ، چند ثانیه به یک رنگ فام دار خیره شویم و بی درنگ بر سطحی سفید بنگریم ، مکمل آن رنگ را خواهیم دید . این پدیده را – که ناشی از واقعیت فیزیکی رنگ عینی نیست – پی انگاره می نامند . پی انگاره ی هر رنگ ، رنگ مجاورش را تحت تأثیر قرار می دهد و در نتیجه ، تفاوت کیفی آن دو رنگ بارزتر می شود ( مثلا ً قرمز در کنار سبز ، پرمایه تر به نظر می رسد و برعکس ) . تغییری که بدین سان در جلوه ی رنگ ها پدید می آید ، مشخص کننده ی تباین آنها است . اگر موقعیت دو حوزه ی رنگی مقایسه شده چنان باشد که تغییر جلوه ی رنگ ها با هم تلاقی کند ، اصطلاح تباین همزمان به کار برده می شود . 


  • به دلیل سرعت پایین اینترنت در لود کردن عکس هاو رعایت نکردن در قانون کپی رایتاز گذاشتن زیاد نمونه کار معذور هستیم.

    دوستان گرامی و مشتریان عزیز برای اطلاع از نمونه کارهای ما با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۶۸۰۳۵۴ تماس بگیرید تا نمونه کارهای رابه صورت حضوری بازدید کنید

  • رویکرد روانشناختی رنگ به احساس های معینی نیز بستگی دارد که رنگ های عینی دربیننده برمی انگیزند. 

    به سخن دیگر ، در این مقوله ، رابطه ی رنگ های عینی با اثرات ذهنی شان مورد نظر است . رنگ هایی که حاوی مقدار زیادی آبی هستند ( از بنفش تا سبز) ، نسبت به رنگ هایی که زرد یا قرمز بیشتری در خود دارند (از مغز پسته ای تا ارغوانی) ، سردتر می نمایند . رنگ های سرد ، مختصر کاهش در دمای بدن نگرنده ایجاد می کنند و رنگ های گرم باعث مختصر افزایش دمای بدن می شوند . به لحاظ بصری ، رنگ گرم پیش می آید و رنگ سرد پس می نشیند . بسیاری از نقاشان از این کیفیت رنگ ها برای فضا سازی تصویری بهره گرفته اند . منشأ احساس هایی چون گرمی ، سردی ، پیش آیندگی ، پس روندگی ، وزن و اندازه ی رنگ ها – که اصطلاحاتی رایج در ادبیات هنرهای تجسمی اند) همانا سه صفت اساسی رنگ ، یعنی فام ، درخشندگی و اشباع است . 


    نقاشان قدیم بسیاری از نمودها و اثرات بصری رنگ را بدون شناخت علمی به کار می بستند ، ولی انتشار نظریه های رنگ ، نقاشان پُست امپرسیونیسم ، اُرفیسم و آپ آرت را بر آن داشت که امکانات بیانی و تزیینی رنگ را گسترش دهند و به راه حل های تازه ای در مسائل حجم ، فضا ، نور و حرکت دست یابند . 



    * آماده ارائه خدمات به انواع شرکتها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شهرداری ها و غیره

    آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

    تماس با ما : 7680354 - 0912 * بابك قلی پور






    نوع مطلب :
    برچسب ها : نقاشی ساختمان در تهران، بلکا، نقاشی ساختمانی، نقاشی ساختمان، روغنی و پلاستیک، نقاشی ساختمان در کرج، نقاشی ساختمانی در کرج،
    لینک های مرتبط :


    پنجشنبه 13 مهر 1391 :: نویسنده : بابک قلی پور

     

    آشنایی با تأثیر رنگ در چیدمان           :


    در زندگی پرتلاطم امروزی، داشتن آرامش، یکی از نیازهای ضروری انسان عصر حاضر است. همه ما برای یافتن لحظاتی آرام و بدون دغدغه در جستجو هستیم و گاه نیز فکر می کنیم رسیدن به آرامش روحی و فکری امری محال است . در این دنیای پرتحرک که هر روز در حال تغییر و تحول است، برای ایجاد آرامش و دادن این حس به انسان ها، نیازمند خلق چنین تفکری هستیم که درون خانه به دنبال آسایش و تمرکز فکری باشیم. برای طراحی این چنین محیطی، رنگ ، یکی از ضروریات است.

      

    در یک خانه، رنگ به دو گونه مورد توجه قرار می گیرد؛ یک  فضای کلی و عمومی خانه، دیگری مجموعه ای از ترکیب بندی های رنگی که در یک اتاق و اجزای داخلی آن وجود دارد. با استفاده از رنگ مناسب می توان محیطی و فضایی برای استراحت و آرامش یافت، و آن گاه خانه تبدیل به پناهگاه و مأمنی می شود برای فرصت تفکر و اندیشه در این میان لازم است رنگ ها و تأثیر متقابل آن ها را بر یکدیگر بشناسیم.

      

  • رنگ های همخوان یا همان رنگ هایی که در دایره ی رنگی ، مجاور یکدیگر قرار دارند،نقش مهمی درایجاد آرامش دارند. حتی اگر این رنگ ها تُنمایه ای قوی داشته باشند، مانند آبی تیره، سبز تیره، و ارغوانی، باز هم به انسان آرامش می دهند.اما برای به دست آوردن شناخت بیشتر، نکات مطرح شده در سلسله مقالات آشنایی با تأثیر رنگها،می تواند راهگشا باشد. بر این اساس، اثر بخشی برخی از رنگ ها بر یکدیگر را با نگاهی موشکافانه بررسی می کنیم. رنگ آبی، در مجموع، رنگی است آرامش بخش و تفکر برانگیز    .

     

    نگاه کلی به معنی هر رنگها : سبز فیروزه ای بیانگر شفافیت فکر و اندیشه است .

     آبی، چهره ای از واقعیت و پایداری و طبیعت ابدی را به نمایش می گذارد. هم چنین اندیشه ی بلند را القا می کند و فضا را آرام نگه می دارد.. به طور کلی، دو رنگ آبی و فیروزه ای رنگ هایی معنوی هستند؛

     

    اما قرمز متوسط در زمینه ی نارنجی، بیانگر محیطی است که دارای قدرت درونی است و زیر بنای دنیای مادی قرار می گیرد .


    در اتاق نشیمن، طیفی از رنگ های خاکستری تیره، سیاه و سفید، در کنار هم فضایی مناسب برای تفکر و سکوت به وجود آورده اند. گل های قرمز در کانون توجه قرار رفته، نگاه را به سوی خود جلب می کنند. انواع سایه روشن خاکستری، از تیره گرفته تا متوسط، رنگ هایی طبیعی اند و همانند سنگ، استقامت و استواری را بیان می کنند . به همین دلیل رنگ خاکستری تداعی کننده ی آرامش و اطمینان است.

     

     برای تأکید بر این حس می توان رنگ دومی را نیز در فضای یک اتاق وارد کرد. رنگ قرمز، معنای حرکت و قلب و زندگی را در خود نهفته دارد، یا صورتی متوسط که تداعی گر احساس پاکی و بی گناهی است. رنگ بنفش بیانگر دوستی و عشق است و طلایی علامت پایداری  رنگ بنفش یاسی الهام بخش و باطنی است .ترکیب این رنگ با آبی و اندکی فیروزه ای در پوشش پارچه ای تخت خواب، منظره ای معنوی و ملیح به وجود آورده است. رنگ هایی که پایه ی طبیعی دارند، در کنار هم منظره ای بسیار خوب و دلنشین ایجاد می کنند؛ مانند بژ و قهوه ای

      

    آماده ارائه خدمات به انواع شرکتها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شهرداری ها و غیره
    آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

    تماس با ما : 7680354 - 0912 * بابك قلی پور

     





    نوع مطلب :
    برچسب ها : مزیت بلکا، مولتی کالر، اجرای مولتی کالر، نقاشی ساختمان در تهران، نقاشی ساختمانی، روغنی و پلاستیک، خرید و فروش بلکا،
    لینک های مرتبط :


    پنجشنبه 13 مهر 1391 :: نویسنده : بابک قلی پور


    ( کل صفحات : 3 )    1   2   3   
     
    نقاشی ساختمان

    پیغام ورود و خروج

    کد کج شدن تصویر

    جلوگیری از کپی کردن مطالب